onsdag den 14. september 2011

Årets bedste høst: 6 kilo chili

Mørkt om morgenen, blæsende vinde og halstørklæde-vejr... Kan det virkelig passe, at sæsonen allerede er ved vejs ende? Det trækker jo næsten tårer!


Men der er stadig små glimt af sommer - på trods af, at der er alt længere imellem dem. I weekenden fik jeg ryddet op på terassen og høstet chilifrugter i stor stil! Denne høst var - alt arbejde lige fra såning af små frø i januar, over ompotning og megen puslen og pleje - det hele værd.



Solsikkerne har stadig deres fulde skønhed


Denne dahlia var uden tvivl årets hit, på trods af, at lyserød bestemt ikke er min favoritfarve.
 

4 kommentarer:

  1. Sikke en flot høst :-) Hvordan opbevarer du chili'erne, så du har til hele vinteren?

    SvarSlet
  2. imponere chili-samling flot..flot..

    SvarSlet
  3. Hey

    Mega flotte fotos specielt af de mange chilier?
    Jeg har lige plantet chilier i min vindueskarm og det fik mig til at tænke over hvad andre har af favoritter indenfor chilier?

    hilsner Eva-Andrea fra madoghave.blogspot.com

    SvarSlet