lørdag den 30. juli 2011

Godmorgenfrue

Morgenfruer er jo et MUST i sommerhaven, og da jeg fandt et alternativ til de skrigende gule og orange nuancer, så måtte jeg så den i haven.


Skønheden hedder Calendula officinalis 'Sherbet Fizz' og frøene er købt hos Thompson&Morgan.

Gårsdagen gik med en 11 timers Tivolitur med ungerne, min mand og ungernes farmor - så det var Den Gamle Have der fik besøg - ikke min egen have. Jeg forsøgte da også at snige mig til at kigge lidt på de fine planteringer (blandt andet fandtes der nogle flotte Dahlia-bed), men hver gang, jeg forsøgte at få mig et blomsterkig, kiggede min datter bebrejdende på mig og sagde; 'Åh, Mor det handler ikke kun om blomster!' 



Men i dag skinner solen (godt nok bag skyerne) og haven venter!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar